Sajtóesemény

A sajtóesemények ideje, hossza és témája számtalan lehetőséget rejt magában. Minden rendezvényen kiemelt fontosságú a vendéglista összeállítása, ám a sajtótájékoztatók esetében mondhatni, hogy ezen múlik az esemény valódi sikere.

 
Ezeket a pontokat érdemes átgondolni, mielőtt árajánlatkéréssel fordulsz hozzánk:
Létszám

Résztvevők száma (nemek aránya, átlag életkor, munkavégzés jellege, stb.)

Dátum

Mikor tervezitek az eseményt

Intervallum

Az esemény hozzávetőleges kezdete és vége

Helyszín

Helyszínválasztásnál előnyben részesített jellemzők – pl. lokáció, stílus, kültér-beltér

Program  igények

Igényelt programok, produkciók, az eseménnyel átadni kívánt üzenet

Catering igények

Kávészünetek, ebéd, vacsora – büfé vagy állófogadás jelleg

Technikai szükségletek

Vetítés, flipchart, projektor, színpad, hangosítás, stb.

Egyéb igények

Ajándék, személyzet, fotós, dekoráció, egyedi branding

Tervezett költségkeret

Teljes eseményre vagy egyes tételekre, akár 1 főre lebontott költségkeret

Íme néhány tipp, amivel egyedivé és érdekessé teheted a sajtóeseményed

Készültünk néhány apró ötlettel, amivel elérheted, hogy még hetekkel később is a sajtóeseményről beszéljenek a vendégeid:

Válassz izgalmas, új helyszínt

Mindenki szereti az új helyeket megismerni, ezzel nagyobb eséllyel csábítod el a sajtó képviselőidet az eseményre.

Legyen exkluzív a sajtótájékoztató

Fókuszálj a legfontosabb médiumokra és ezt tudasd is velük!

Tedd érdekessé és emberközelivé a témát

Fontos, hogy könnyen feldolgozható, izgalmas témáról tudjon írni a sajtó, így nagyobb közönséget érsz el te is.

Mindig lásd vendégül a meghívottakat

Legyen szó reggeli vagy nap záró eseményről, pár finom, különleges falat elengedhetetlen kelléke egy sikeres sajtótájékoztatónak.

Kérj egyedi ajánlatot