Ügyfélparty
Az alkalom, amikor azokkal ünnepelhetünk, akikért dolgozunk, akiknek a jóvoltából sikeres egy vállalat. Tapasztalatból mondhatjuk, hogy egy-egy ügyfél kapcsolatokhoz, személyekhez kötődik. Nem elégedhetünk meg a kiváló munkával, fontos, hogy időt és figyelmet szánjunk az email halmok mögötti személyekre is.
Ezeket a pontokat érdemes átgondolni, mielőtt árajánlatkéréssel fordulsz hozzánk:

Létszám
Résztvevők száma (nemek aránya, átlag életkor, munkavégzés jellege, stb.)

Dátum
Mikor tervezitek az eseményt

Intervallum
Az esemény hozzávetőleges kezdete és vége

Helyszín
Helyszínválasztásnál előnyben részesített jellemzők – pl. lokáció, stílus, kültér-beltér

Tematika, üzenet
Vezérvonal, téma és célkitűzés, ami köré épülhet az esemény

Catering igények
Kávészünetek, ebéd, vacsora – büfé vagy állófogadás jelleg

Technikai szükségletek
Vetítés, flipchart, projektor, színpad, hangosítás, stb.

Egyéb igények
Ajándék, személyzet, fotós, dekoráció, egyedi branding

Tervezett költségkeret
Teljes eseményre vagy egyes tételekre, akár 1 főre lebontott költségkeret
Szeretnéd, hogy az ügyfélpartydról meséljenek a vendégeid?
Készültünk néhány apró ötlettel, amivel elérheted, hogy még hetekkel később is a rendezvényről beszéljenek a vendégeid: